اخبار خارجی

اولین بذر سبزیجات, در جدیدترین مرکز تولید BASF

اولین بذرهای تولید شده در پیشرفته ترین مرکز تولید بذر BASF در اتیوپی وارد بازار جهانی بذر سبزیجات می شود. این تأسیسات که در منطقه آمهارا واقع شده است ، شرایط ایده آل تولید فلفل دلمه ای ، گوجه فرنگی و خیار را در طول سال ارائه می دهد. این مرکز اولین مجتمع گلخانه ای BASF با تکنولوژی بالا در آفریقا است.

نایب رئیس ارشد تجارت بذر سبزیجات BASF ، گفت: این قابلیت اطمینان و انعطاف پذیری بیشتری را برای خدمات رسانی به مشتریان در سراسر جهان فراهم می کند. “تولید مواد غذایی پایدار برای ما بسیار مهم است و ما می خواهیم سهم خود را انجام دهیم. به همین دلیل است که ما به این تأسیسات جدید افتخار می کنیم: این تاسیسات ما را در زمینه ایجاد اولین سایت پایدار تولید بذر با تکنولوژی بالا در اتیوپی با فرایندهای کاملاً خودکار برای کنترل آب و هوا از جمله رطوبت ، گرمایش و آبیاری پیشرو می کند. “

این سایت استانداردهای بهداشتی ، ایمنی و زیست محیطی را برآورده می کند و از الزامات پایداری مشترک اتیوپی فراتر می رود. برای کاهش رد پای کربن ، عمدتا از منابع انرژی تجدیدپذیر برای تولید برق استفاده می شود. گرمایش گلخانه ها با پنل های خورشیدی است. علاوه بر این ، تاسیسات تصفیه خانه فاضلاب خود را دارد و تمام زباله های تولید شده را می توان در محل بازیافت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *