اخبار خارجی

ثبت قارچ کش پیراکلواستروبین ای سی توسط شرکت شاندونگ کانگچیائو در کانادا

 Shandong Kangqiao Biotechnology Co., Ltd به تازگی به یک پیشرفت مهم در بازاریابی محصول استراتژیک پیراکلوستروبین خود در بازار آمریکای شمالی دست یافت. در آگوست 2022، مقام کانادایی، PMRA، ثبت پیراکلوستروبین 250 EC را با شماره ثبت 34601 تأیید کرد.

 Pyraclostrobin به طور گسترده در سراسر جهان استفاده می شود و برای کاربرد در بیش از 180 نوع محصول در بیش از 80 کشور ثبت شده است. این قارچ کش همه کاره با فعالیت بالا، کارایی بالا، با سمیت کم و طیف وسیع است. هم پیشگیری کننده و هم درمانی است و دارای قدرت نفوذ و سیستمیک بودن رضایت بخشی است و تقریباً در برابر تمام بیماری های قارچی فعالیت مؤثری از خود نشان می دهد. همچنین عملکردهای مراقبت از گیاه، مقاومت به تنش و افزایش عملکرد را شامل می باش.. در سال 2016، فروش جهانی پیراکلوستروبین به 750 میلیون دلار رسید و آن را به پنجمین گونه قارچ کش پیشرو در جهان تبدیل کرد.

پس از ثبت اختراع Pyraclostrobin در چین در سال 2015، شرکت های چینی تولید را به سرعت و به طور گسترده آغاز کردند. Kangqiao به عنوان یک تولید کننده اصلی پیراکلوستروبین در چین، فرآیند نوآوری فرمولاسیون را در اولویت قرار داده است و با موفقیت فرآیند تولید پیراکلوستروبین را در سال 2011 توسعه داده است و در سال 2015 مجاز شد.

در حال حاضر، این شرکت دارای ظرفیت تولید 1500 تن پیراکلوستروبین است که نیاز سوسپانسیون‌های اندازه ذرات نانومتری را برای کاربرد در مواد دارویی و گل‌ها و همچنین درختان میوه و محصولات زراعی برآورده می‌کند. در آینده، Kangqiao آماده است تا به فرمولاسیون فنی نوآورانه و توسعه یکپارچه انواع محصولات کلیدی، از جمله پیراکلوستروبین، اسپیرودیکلوفن و تیفلوزامید ادامه دهد. در این میان، بهبود مستمر کیفیت محصول و کارایی محصول و همچنین کاهش هزینه تولید را انجام می دهد. Kangqiao همچنین منابع بیشتری را برای ثبت محصول مستقل در بازارهای خارج از کشور مانند اتحادیه اروپا و برزیل اختصاص خواهد داد که راه را برای توسعه بازار بین‌المللی شرکت هموار می‌کند. شاندونگ کانچیائو از دست اندرکاران تجاری علاقه مند به بازاریابی محصولات خود در بازار کانادا استقبال می کند تا برای همکاری در توسعه مشترک بازار محلی به صنعت حفاظت از محصولات به نفع مشتریان و بهره مندی از آنها کمک کند.

Source: kangqiaobio.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *