اخبار خارجی

تاییدیه ثبت قارچ کش سویای شرکت سومیتومو کمیکال در برزیل

EXCALIA MAX یک قارچ کش حاوی ماده موثر جدید INDIFLIN است که توسط شرکت سومیتومو کمیکال توسعه یافته است و در برابر زنگ سویای آسیایی، جدی ترین بیماری سویا، اثربخشی عالی نشان می دهد.

علاوه بر برزیل، بازار آمریکای جنوبی در حال حاضر حدود 30 درصد از فروش جهانی مواد شیمیایی را تشکیل می‌دهد و انتظار می‌رود به‌عنوان بزرگ‌ترین بازار جهان به رشد پیوسته خود ادامه دهد.

 Sumitomo Chemical تلاش کرده است تا ردپای جهانی خود را در تجارت حفاظت از محصولات با ایجاد فعالیت‌های خود در بازارهای اصلی تثبیت کند. این شرکت با استفاده کامل از قابلیت های خود، فروش EXCALIA MAX را برای فصل کشت سویا از سال 2022 آغاز خواهد کرد و نفوذ این قارچ کش جدید را در بازار تسریع خواهد کرد.

Sumitomo Chemical یک قارچ کش حاوی INDIFLIN را در سال 2020 در ژاپن و به دنبال آن ایالات متحده، کانادا و پاراگوئه در سال 2021 راه اندازی کرداین شرکت به گسترش خط تولید محصولات خود که حاوی INDIFLIN هستند، ادامه خواهد داد و آنها را به عنوان موتورهای پرفروش به کار خواهد گرفت.

Sumitomo Chemical به تلاش‌های خود برای ارائه راه‌حل‌های نوآورانه که نیازهای تولیدکنندگان محصولات کشاورزی را برآورده می‌کند، ادامه می‌دهد و به تضمین عرضه پایدار مواد غذایی ایمن و با کیفیت، که به طور فزاینده‌ای در سراسر جهان تقاضای بالایی دارد، کمک خواهد کرد.

INDIFLIN نام تجاری ماده inpyrfluxam  است. INDIFLIN متعلق به دسته‌ای از قارچ‌کش‌ها به نام مهارکننده‌های سوکسینات دهیدروژناز (SDHI) است که فرآیند تولید انرژی قارچ‌های بیماری‌زا را مهار می‌کند.

Source: Sumitomo Chemical

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *